fredag, oktober 31, 2008

Önskelista...

Fastän jag inte byter så många julklappar längre, så kan man ju ändå göra en önskelista. Jag har ju faktiskt varit väldigt snäll i år, så Tomten kanske kommer med någon av mina önskningar...
  • Nya bäddset. Gärna något lyxigare än Ikea-bäddset... Kanske från lyxiga U.S Polo Assn. som finns på Hemtex.
  • En ordentlig skärbräda i trä
  • Body butter från Body shop (inte kokos!)
  • Söta teburkar och något gott te (finns på http://www.coozy.se/)
  • Sylåda (= boîte à couture på franska). Vet ej vart man kan hitta dem dock...
  • Traktörpanna

Nu är det upp till dig, Tomten...



1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir så glad över såna fina kommentarer! :)
Åh, en önskelista ska jag också skriva, kan ju inte vara fel att ha en sån sparad på bloggen, jag glömmer alltid bort vad jag har önskat mig. ;)
Bodybutter, jag kan varmt rekommendera Brazil nut, den hade jag som delmålsbelöning (under 115) och den doftar underbart! :)