onsdag, oktober 08, 2008

Lillördag igen...

Onsdag och lillördag, och jag är dessutom ledig! Har varit skönt att vara hemma från skolan idag. När man börjar på ett nytt jobb är det så himla många nya saker, så man blir helt trött i huvudet. Sov till åtta, men vilade ögonen en liten stund senare på dagen med. Underbart!

Idag hade jag tid med sjukgymnasten igen. Han skulle visa mig sätt att träna så jag slapp belasta mina ben så mycket att de värker. Han visade en cykel, några strechövningar och genom en glasruta visade han hur man tränade i vatten. Eh... kunde jag ju fattat själv. Vilken tur att jag fick "experthjälp" för det... Nej, kommer nog att köpa kort på Friskis i stället. Känns mer prisvärt, och så är det ju en bra förening med.

Har nyss ätit pizza. Johan och jag delade på en gratispizza från La Kantarell. Mmmm, jättegott. Jag hade råd (points) med det då jag inte ätit så mycket annat idag. Kvällen kommer nu att avslutas med fruktsallad samt "Bonde söker fru".

1 kommentarer:

Anonym sa...

du blir bara smalare å smalare jag blir fetare å fetare..så för att jag ska bli ännu fetare idag tänkte jag åka å köpa mc..har blivit lite extra sugen på det på sista tiden..eller min bebbe kanske har blivit det..å jag vill ju inte gå emot;)
jo jag har ju träningskort på sporthallen simhallen som jag verkligen ska ta tag i sen..jag tycker det e bra där..tänkte om du skulle simma å så.