måndag, oktober 20, 2008

Måndag igen...

Nej Jenny, jag är inte trött på mitt jobb, men jag har så mycket att göra att jag blir helt trött i huvudet. Längtar så till lovet så att jag får ordentligt med tid att sortera och förbereda arbetsområden. Kul lov... Jo, men faktiskt. Gillar att ha koll på läget, och eftersom vi inte planerat något annat så kan jag likaväl jobba en dag eller tre...

Hur är det med magen och bebben, Jenny? Är det dags snart eller? Längtar så tills Joline eller Melwin kommer ut. Han/hon borde ju stå i startblocken nu, redo att pressas ut... Fina namn ni valt. Borde väl vara 3 veckor kvar eller något, men egentligen kanske den kan komma när som? När slutar du jobba? Blev några frågor till Jenny genom min blogg där, så vill ni läsa svar får ni kolla kommentarer eftersom Jenny ALLTID kommenterar;)
I eftermiddag fick jag en chock. Det allra första avsnittet av 90210 sändes på tv400. Har ju skrivit tidigare om att jag blev så glad när spin off-serien började sändas, men jag är nästan gladare nu... patetisk, I know...
Ikväll blir det "Livet i Fagervik" med varm choklad och ostmacka. Mm...

2 kommentarer:

Anonym sa...

självklart skriver jag alltid kommentarer...nä jag misstänkte att det va att du skulle finna din plats på jobbet alltid jobbigt att komma som ny.
ja du 27 dagar e det kvar..inte långt alls..men den lilla är vänd å startklar så när som helst kan det egentligen ske..jag håller på att packa BB väskan nu för man vet ju aldrig..jobbar gör jag i tre veckor till phuu..om den inte kommer innan lillen..ha en bra kväll gumman. puss å kram

Anonym sa...

Mewin/Joline/ Runken kom nuuuu... Annars får ni bara bruna kläder i garderoben...:)
Du har visst planer.. bröllopsmässan! PUssen