söndag, oktober 26, 2008

Flitig som en myra...

Det är jag det. Har varit uppe på vinden i över tre timmar och rensat och fixat. Har så mycket skräp där uppe som kan kastas, men även saker som jag tror andra kan vara intresserade av. Vet att det en gång i månaden är loppis uppe på Cupolen, kanske ska ta och hyra ett bord där och sälja av det som kan säljas? Då menar jag inte massa urtvättade tröjor, som man av någon anledning sparar och tror sig vilja använda en dag. Nej, jag menar ganska shysta saker som man nästan aldrig använt. Typ, lite tröjor, jackor, byxor, böcker och små tavlor för några tior. Fick ihop 3 stora svarta säckar med riktigt skräp och 5 bananlådor med, vad jag tror, prisvärt skräp. Kan nog hitta mer, har ju inte gått igenom garderoberna i lägenheten ännu...
Nästa loppistillfälle är nästa helg, så jag måste väl bestämma mig snart... Trist att stå själv bara... Någon mer som har det som jag på vinden och vill bli av med skiten?

Nä, nu är det nog färdigrensat för idag, och dags att ta tag i maten. Blir kasslergratäng idag.

Vill bara avsluta med att säga att jag älskar Peter Settman! I "Fredag hela veckan" låg Johan och jag dubbelvikta när han skulle imitera en stavmixer och alla andra vitvaror, samt när han spelade tysk dansbandsmusiker. Ha ha ha!!! Klippet här nedanför är jättekul, men höjdpunkten är från 4.50 och framåt. Mycket nöje.


1 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena... ja det var duktigt.. tror inte jag har nått mejag kan ju alltid kolla.. men du vad kostar det att stå där då?

söker du flera läsare? Hmm.. Är det en ny blondinbella som ska födas..:)

Försöker komma in i the hills men fattar inte så mycket än...

Pussen