måndag, oktober 06, 2008

Första dagen på jobbet


Jaha, då var första dagen gjord. Jag var pirrig hela gårdagen och sov uselt i natt, men när jag väl släpat mig upp i morse, flöt allt på. Jag blev jätteväl mottagen på skolan och alla har varit hjälpsamma. Eleverna har varit jättegoa, men de vågar väl inget annat första dagen, speciellt inte då nya läraren heter Grym..;)
Dagen har, som ni förstår, varit bra, men jag är så trött i fötterna... Ska gå och handla lite grann, efter det blir det lite planering och sedan tv-mys resten av kvällen. Börjar 9.20 i morgon, men ska ändå vara på skolan 8.00 har jag tänkt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen... Gud vad skoj att allt går bra. Grattis grattis...:)
Själv har jag varit ute och kört i fler timmar känns det som men kanske två timmar då... Gick helt ok men tror inte jag kan köra upp i morgon heller. Håll er inna alla i morgon kl 11 och 80 min fram har jag körlektion. Ska bli skoj. Den här gången ska jag vara påläst.Kramen

Anonym sa...

hoppas att inte några av dina elever läser din blogg där du skriver att det finns en jobbig klasss...för då lär dom bli ännu värre...men grattis att det har gått bra..puss å kram

Anonym sa...

HEJ A-K!! Kul att även du skaffat blogg!! ska jag försöka hålla mig uppdaterad med dig oxå ;) men hjärtat ett tips från mig är att du tar bort det här sista inlägget.. min sambo skrev om sitt jobb vid några tillfällen i sin blogg och när det kom fram så fick hon en varning, nästan sparken! Riskabelt även om man tror att bara ens vänner läser det man skriver.
Hoppas allt är bra med dig annars, verkar så när man läser iaf :) puss o kram!!

Anonym sa...

Tack för tipset Malin...