lördag, oktober 18, 2008

Dagen efter...

Igår var det fest, men det har inte märkts så mycket på mig. Inte så mycket som det brukar i alla fall... Sov länge, har varit trött hela dagen och bara ätit massa onyttigt, men inget illamående! Skönt... Tog det ju ganska lugnt, men det berodde enbart på sällskapet, så jag ska väl egentligen tacka dem. Trodde det skulle bli värsta festen, men innan klockan hunnit bli ett var vi bara typ 6 stycken kvar (av 23). Hjälpte till att städa lite och sedan kom Johan och hämtade mig vid två ungefär. Han är snäll han...
Ikväll har vi kollat på "Dansbandskampen". Egentligen bara på grund av en sak: min mellanstadielärare från lilla Länghem var med. Han spelar synth i Bengt Hennings (längst till vänster i bild). De gick vidare, så jag får väl kolla nästa vecka med...


Igår när jag var på galej (hahaha, så roligt ord) "fixade" Johan 6 avsnitt av "Snoken". Minns ni den serien? Den gick 1992 och var en svensk deckarserie. Tyckte jättebra om den då, får se om jag fortfarande gör det. Minns att Snokens hund, var den där kändishunden "Turbo". Åh vad jag ville ha en hund som turbo när jag var liten. Han gjorde massa trix och var superlydig.

Jag undrar en sak. Är det någon som vet hur man kan se hur många som är inne och läser ens blogg? Skulle vara kul att se, eftersom jag känner på mig att det är fler än de tre-fyra som lämnar kommentarer...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gums. Du har ju blogspot så jag vet inte då men hos mig finns det en flik som heter statestik och där kan jag se i alla fall.

Du och ditt yatzi jag är sån dålig förlora så det går verkligen inte. Jag älskar Monopol men inte med Kalle han är sån dålig vinnare och då vill jag bara döda honom. Pusssen

Ps. glöm inte bort bröllopsmässan på lördag eller söndag. helst lördagen tror jag. Ds.