lördag, oktober 04, 2008

Vilken helg!

Vilken bra start på helgen jag har haft! Igår fick jag jobb, idag visade vågen -5,3 kilo (på sex veckor) och ikväll ska jag till Cissi för Jennys baby shower! Inte illa... Skönt med vågsiffrorna. Hade väl helst önskat en viktminskning med 1 kilo/vecka, men jag är ändå supernöjd!

Efter vägningen åkte vi ut till Johans föräldrar och jag lånade deras motionscykel en halvtimme. Får ju inte gå som motion längre så då får jag cykla istället.

Svar på kommentar från Jenny: Ja, Jenny, jag håller med dig. Minus vill ju aldrig sluta leka när han fått sådan frihet. Fast det är ganska kul att släppa honom så och verkligen låta honom springa hur han vill. Lite riskabelt bara... En annan sak, jag är jätteglad för dina kommentarer.! Fortsätt med det!
Nej, nu ska jag uträtta några ärenden och sedan börja förbereda mig för kvällen. Återkommer i morgon med bilder från kvällens aktiviteter...

0 kommentarer: