tisdag, oktober 07, 2008

J-la tomte!

Förresten, läste ni om den smarta norskan som ska göra allt hon kan som hon "får rätt att göra när man blir myndig", på sin 18-årsdag? Hon ska gifta sig, byta namn och supa sig redlös bara i protest, då hon anser att 18 åringar är för unga för dessa rättigheter. Vissa borde ju spärras in... Eller ännu värre: låt henne byta namn till Bunny Fökk, som folk tydligen orkat rösta fram, och gifta sig med någon idiot (idiot då han går med på något så tramsigt som detta). Enligt Aftonbladet hoppas hon att Norges statsminister nu, på grund av detta, ska ändra åldersgränsen för dessa saker. Mm... Just det... Lycka till tjejen...



2 kommentarer:

Anonym sa...

hej bejb! jag gör "en jenny" o dubbelcheckar att du inte tog illa upp pga av mig heller, är bara rädd om dig vet du :) positiva o ej namngivna personer är ju ingen fara med däremot, jätteroligt att det börjat så bra för dig! jag vickade på en engelsk förskola idag, blev liiite knäckt över att 5åringar är säkrare än vad jag är på engelska! :D
norge är dårarnas land, tur att man flyttat därifrån hehe! puss o kram

Anonym sa...

Hmm, jag fattar inte varför man ska bli sparkad för att ma skriver om sitt jobb. Så länge man inte lämnar ut någon personlig fakta. Viss attt lämna ut elever är klart man inte får. men vill jag skriva om en händelse på jobbet och jobbet ger mig en arning för det betyder det ju bara att nått fuffens är på gång.. Annars borde man kunna stå för det.. Eller har jag fel? Ban kankse är skillnad men annat. Vad skrev din kompis Mallan för att nästan blir sparkad? Sjukt, vad allt ska vara hemligt hela tiden. Är man rädd att folk ska tro att man inte är perfekt?
Love your blogg hunky... =) Pussen