onsdag, oktober 29, 2008

Blogg stängd för obehöriga...

Igår stängde jag bloggen för de som aldrig lämnat en kommentar. Tycker att man kan vänta sig några kommentarer, annars kan jag ju lika väl skriva en dagbok som bara jag får läsa. Suckers!

Idag ska jag träffa Elin, som för övrigt ska stå med mig på loppisen den 7 december. Tack Elin! Vi ska till bibblan och arbeta lite, men även snacka lite strunt. Brukar väl bli så... Efter det ska jag till Johans syster och återlämna hennes mp3 som jag laddat med lite ny musik. Hon är så härlig, och hon tycker om alla klassiker inom svensk musik som typ "Ooah hela natten", ABBA, Carola mfl. Ska nog gå till bibblan, fast jag inte får, men jag ska ta det lugnt så jag inte får ont i benen. Längtar så efter att få promenera.

Jenny. Jag hoppas att det inte är något allvarligt, men skönt för dig att få vara hemma lite innan förlossningen som kan hända när som. Kanske kan jag komma på besök i morgon eller övermorgon om du har tid?

Tänkte gå till VV på lördag, men jag tror jag väntar en vecka till. Inte kul att se att man har gått upp, fast behöver kanske se det, så jag tar tag i mitt liv... Har ju ett mål fram till jul, och kommer inte nå det om jag inte skärper mig. Hur ska jag göra?

1 kommentarer:

Unknown sa...

Alltid lika roligt att träffa dig AK :) Loppisen blir toppen oxå! Nu väntar europa på mig! CHEERS