tisdag, oktober 07, 2008

Jag är på topp!

Jag har haft en jättebra dag idag med. Alla är verkligen hur snälla och hjälpsamma som helst. En kommentar jag har fått idag från en elev, som jag kan leva på ett tag, är: "Idag har jag faktiskt lärt mig något, det var ett tag sedan..." Ska inte skriva mer om mitt jobb, som Malin tipsade om. Tog bort det som var utlämnande och ska ta och radera lite i det jag tidigare skrivit. Jag vill ju inte få sparken nu när jag äntligen fått ett jobb...



Imorgon är jag ledig och ska ta tag i massa saker, men först ska jag sova länge...

1 kommentarer:

Anonym sa...

hallå där!!
jag hoppas att du inte tog illa upp när jag skrev på bloggen om det du hade skrivit på bloggen..men det e läskigt vad bloggar sprider sig...
å när du har en så bra blogg oxå..
puss å kram