söndag, oktober 19, 2008

Söndag igen...

Jaha, då var helgen snart slut då. Trist... Har haft en bra helg, och längtar redan till nästa... Nästa söndag kommer att kännas helt annorlunda med eftersom höstlovet börjar på måndagen. Åh, vad härligt det ska bli! Jag tycker det är så himla mycket i skolan nu, så jag behöver verkligen några dagar att jobba i kapp, och några dagar att bara vara ledig.

Idag har vi varit och fikat hos Johans mormor. Jag drack kaffe, så vi får se om jag kan sova ikväll... Spelade även en omgång Yatzy, där jag kom tvåa. Yatzy är nog mitt favoritspel. har blivit en hel del yatzy-spelande de senaste åren. Och vi lär aldrig glömma när vi spelade Yatzy på balkongen på Rhodos, och Johan "råkade" kasta tärningarna så att de föll ner från bordet och in på grannarnas balkong. Johans första tanke var: Fan, nu måste vi köpa nya tärningar! medan jag gick in och hämtade våra strandmadrasser, lade mig raklång på balkongolvet och föste tärningarna mot mig med hjälp av bastmadrasserna. Jag fixar allt!
Nej, nu blir det kvällsmat och tv-tittande!

1 kommentarer:

Anonym sa...

du är väl allt en klippa du
anna-karin...helgen låter som den varti strålande...låter som du redan e lite less på jobbet..men det kanske bara e nu i början när det e mycket att sätta sig in i..ha en bra dag nu ska jag åka å jobba lite jag oxå..puss å kram