fredag, oktober 24, 2008

Nu är höstlovet här!

Känner mig så avslappnad idag. Tror att det beror på att jag vet att jag ska vara ledig i typ en och en halv vecka. Känslan av att veta att jag inte behöver planera något i helgen för nästa vecka, utan kan bara relalalalaxa, är helt underbar. Ja, ja, ska inte tjata om mitt lov... Ni som läser här är ju "vanliga arbetare", och blir väl så avundsjuka när jag berättar om min sköna ledighet... Hahaha!

Malin! Jag älskar med "Bonde...". Men vad var det för j-la kommentar om att hon var knubbigare än på kortet? Så säger man väl inte? Om han tyckte det, kan han inte hålla det för sig själv? Flera tyckte väl att han var lite kortare än de trott, men de påpekar ju inte det. Hade hennes "knubbighet" varit ett problem, hade han ju inte behövt välja henne, men då han gjorde det är det ju helt onödigt att påpeka. Klantarsel... men jag tycker ändå att han är ganska skön. Så goa kommentarer och så bekväm, till skillnad mot tjejbonden som är så osäker men spelar lite tuff. Nja, inte tuff kanske, men när hon pratar med en kille kollar hon bort eller blundar typ 97% av tiden. Nonchalant är nog ett bättre ord. Värst var ju när hon hade speed-date och hon inte visste om hon skulle krama eller skaka killens hand. Jag höll på att dö!!!
Jag gillar också hon med stora lök... breda pannbandet... Hon verkar ju härlig. Höll på att svimma när hon blev vald. Hon alltså.
Väntar med spänning på nästa veckas avsnitt!!!

Idag använde jag mina svarta strechstövlar för sista gången. Köpte dem i Ullared för kanske sex år sedan och har använt dem massor, men idag insåg jag hur slitna de faktiskt är. Vill ha likadana, men de är väl så "ute" att de inte går att få tag på någonstans:( Skulle kunna tänka mig dessa i stället, gärna tillsammans med denna klänning... Klänning från lindex och stövlar från Skorett.

Ikväll ska vi äta lövbiff, klyftpotatis och grönpepparsås. Mmm!!!

0 kommentarer: