onsdag, oktober 01, 2008

Lillördag och hundvakt...

Idag har Minus varit här, Cissis chihuahua. Vi har busat lite, men mest
legat och vilat framför tv:n. Skönt att var hundvakt någon gång ibland,
men det var inte så kul att gå ut och gå i regnet, så att skaffa egen hund är inte aktuellt för tilllfället...

Sjukgymnasten på Feelgood ringde och jag ska träffa honom i morgon halv tre. Tänkte kanske klämma in en vägning hos VV i mitt späckade schema i morgon med. Den är redan kl 9 så jag är lite tveksam, men skönast att väga sig på morgonen. Var några veckor sedan sist, men hoppas i alla fall på -5kg totalt.

Jag har nyss kollat på nya avsnitt av Beverly Hills 90210. Alltså helt nya avsnitt, en spin off på den gamla serien. Älskade den när jag gick på högstadiet och uppåt. Deltog till och med i en Beverly Hills-quiz på Kulturveckan under min gymnasietid. Gick till final, men mitt lag (tror det var Cissi, jag och någon mer...?) förlorade då vi inte visste vilket datum första avsnittet sändes. Illa... Följde till och med serien då jag bodde i Montpellier, men då dubbat till franska...

Snart ska jag göra lite kvällsmat, blir nog lite varm nyponsoppa och någon macka, och om en halvtimme börjar säsongsfinalen av Top model 10. Go Whitney!!!






0 kommentarer: