torsdag, oktober 30, 2008

Tolka min dröm...


I natt har jag drömt att jag var med i dokusåpan "Big brother". Trots att vi levde i huset dygnet runt fick vi sista dagen vara ute i frihet, och det var då drömmen utspelade sig. Det var jag, Marie och min barndomskompis Carita, och vi var superkända ute på gatorna. Alla kände igen oss. Vilken mardröm egentligen... Hur som helst, när vi var ute fick vi ett uppdrag: vi skulle köpa så många klänningar vi kunde på 1 timme, och vi skulle försöka bli av med 10000 spänn. Men, vi fick inte köpa klänningar som skiljde mer än 320 kr i pris. I drömmen var instruktionerna glasklara, men nu i efterhand så är de ju skitluriga! Självklart hittade jag ju ingen klänning, och blev mer och mer stressad. Hittade en för 4000, men köpte inte den för då kunde jag bara köpa en till. Drömmen slutade med att jag fick ett telefonsamtal inne i huset där de sa att jag inte vunnit, utan vinnare var Marie. Grattis...


Någon som kan hjälpa mig tyda drömmen???


0 kommentarer: