måndag, oktober 13, 2008

Två veckor till höstlovet!

Jaha, då har man jobbat en vecka, och precis börjat på andra. Känns bra, men tycker det är ganska jobbigt att vara ny. Att inte veta vilka alla är, var allt finns och inte riktigt ha koll på alla barn. Men, men, det ordnar sig...

Var så himla trött i morse att jag inte gick upp innan 7.30 (börjar 8.10). Blev lite stressigt, men hann med 5 minuters marginal. Ska bli skönt att få sova lika länge i morgon, men slippa stressen eftersom jag inte börjar innan 9.20. Kanske kan sova lite längre ändå...


Helgen har varit skön. Inte gjort så mycket. Städat och tvättat lite. Ska bli skönt på onsdag för då ska Johan ta bort gipset! Det senaste har han kunnat hjälpa till lite grann iaf, men jag är så glad att äntligen få leva ett normalt liv igen, med en sambo som diskar, lagar mat och städar.


Ikväll hade jag tänkt att kolla på "Singelmammorna", men upptäckte att det var sista avsnittet förra veckan. Synd, tyckte det var riktigt underhållande, och hade velat följa mammorna mer. Jonis son Silas var så jäkla skön! Och bara två år. Han sa så roliga saker och var väldigt artig... Sådana barn vill jag med ha...
Ikväll ska jag i stället kolla på "Halv åtta hos mig","Livet i Fagervik" och "CSI".

0 kommentarer: