tisdag, oktober 21, 2008

Busy, busy, busy!!!

När det har gått så långt att man får dåligt samvete för att man sitter ner och kopplar av, för att man borde göra något annat, typ rätta prov, planera etc, då har det nästan gått för långt. Jag längtar såååå till måndag, då jag kan sitta själv på mitt arbetsrum och sortera, planera och rätta. Ska bli så skönt. Blir jag inte klar sitter jag där på tisdag med...
Måste prova att lägga in ett videoklipp. Såg detta klipp för ett tag sedan och jag skrattar på mig varje gång. Vet att det är barnsligt och jag lider med tjejen i klippet, men Guuuuud, vad roligt!


Fick reda på att de gamla Bevvan-avsnitten sänds 3 timmar i sträck på eftermiddagarna. Även jag som är ett stort fan tycker att det är på tok för mycket. Varför inte en timma om dagen, eller som på den gamla goda tiden, en gång i veckan. Nog för att David Silver och gänget är underhållande, men tre timmar om dagen, det hat har jag varken tid eller lust med.
Ikväll blir det nog kanal 5 med alla serier från 20 och framåt.


Kommentarer till läsarna av min blogg:
Anna! Kom in på din blogg av ett misstag. Sökte på något på Google (linköping och musik eller något...) och då kom din blogg upp. Lite trist att jag inte kan se Corren24, men kanske kan vi i Comhem-hus snart med få se?

Jenny! Oj, jobbigt att jobba så länge, men det kanske man brukar göra? Hur går det att leka med dagisbarnen med den stora magen?

Elin! Längtar du lika mycket som jag till lovet? Och hur var det egentligen det där med att brösten minskar om man dricker kaffe? Jag tycker jag dricker mycket, men minskar de? Icke...:( Skicka gärna länk om du läste det på internet.

Cissi! Sorry, men bangar lördagens bröllopsmässa. Inte så intresserad, medan jag vet att du är det jättemycket. Rädd att jag blir uttråkad snabbt medan du vill gå hela dagen... Hoppas du hittar någon annan att gå med.

Mamma! Vet inte om du läser detta då er dator är paj. Tack för igår, blev jätteglad! Puss och kram och hälsa pappa.

1 kommentarer:

Anonym sa...

AK: jag ska skicka länken till kaffestudien,. Ja, jag längtar som fan. Alla lov gör läraryrket så mycket lättare, då glömmer man lätt att man är en surtant då och då....