lördag, oktober 25, 2008

Städpaus...

Trååååkigt att städa! Johan har åkt en sväng till sin syster och jag spelar powerballader på högsta volym. Blir lite roligare att städa då... Har tagit en kort paus i städningen för att spela lite Yatzy, eller Yarre som det kallas hemma hos oss... Inte så att jag sitter och spelar själv och skriver (nä, fullt så deprimerande är jag inte...), utan online. Kolla in denna sida:

http://www.tarningsspel.se/game1/

Nu ska jag återgå till städningen. Hoppas solen går i moln så jag kan putsa fönstrena, i alla fall för en kort stund.

3 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Hej!

Vad kul att du besöker min blogg! Jag tänkte svara på hur man gör för att få fler besökare...ja, det brukar vara bra att besöka andra bloggar och ge kommentarer. Det lockar en del att kolla in just Din blogg!
Är du med i någon community så kan det vara idé att tipsa om din blogg för de besökarna.
När du väl fått in besökarna så måste du få dem att stanna, och det gör du bäst genom att ofta uppdatera din sida. Fem-sex inlägg/dag. Använd mycket bilder. På dig själv och på andra i din närhet. Även om släkt och vänner säger att de inte vill vara med på bild så är min erfarenhet att de flesta gillar uppmärksamheten att porträtteras på en blogg. Även bilder på kollegor och evenemang du är på gillas av andra.
Det finns ett skäl till att så många gratistidningar satsar på "vimmelbilder".
Hoppas du är nöjd med svaret!

Jag lägger till dig i min länklista här på datorn!

Kram Anna

Anonym sa...

duktig du e gumman...själv så behöver jag oxå tvätta fönster såg jag när solen ligger på så där fint så dammet bara lyser upp..ha en bra helg..puss å kram

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Aha, googla "susnet statistik".

/Anna