fredag, oktober 31, 2008

Snart är lovet slut...

Nästan hela lovveckan har gått. Detta är nog det bästa lovet jag haft hittills. Jag har fått mycket gjort, samtidigt som jag haft mycket tid att koppla av och ta igen mig efter tre stentuffa veckor på nya jobbet. På måndag är det dags igen och jag känner mig utvilad och laddad. Det blir hårt några veckor till sedan är det dags för jullov.

Vad hände med snöovädret egentligen? Såg att det snöade ett tag igår kväll, men sov väl alldeles för länge idag för att se någon snösamling idag. Har väl varit lite för varmt med för att snön ska kunna ligga kvar. Synd, fast ändå inte. Tycker det är lite tidigt för snö. En månad till med bar mark och kyla om jag får bestämma, tack! Sedan kan snön få komma, lagom till mysiga första advent.
Julklappar... Alltid samma problem, att inte veta vad man ska köpa. Johan och jag bestämde idag för att inte byta med varandra. I stället ska vi göra något tillsammans som båda vill. Vad det blir får vi se...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det är därför man bestämmer att man inte ska köpa julklappar... Jag och kalle ska köpa en tv ihop istället... Perfekt julklapp...

Kramen