söndag, oktober 26, 2008

Lååååång söndag...

Vad lång denna dag har varit! Klockan är "bara" halv sju, men det känns som mycket senare. Ja, ja, jag har hunnit med mycket idag, och det känns ganska skönt att det är måndag i morgon och jag ska till jobbet. Då ska jag sitta helt själv, tror jag, och planera, rätta, sortera och skriva omdömen, så att allt är förberett nästa måndag när eleverna kommer tillbaka.

Har suttit och letat efter intressanta bloggar att läsa. Brukar läsa Carolina Gynnings blogg. Lite udda, men kul att läsa. Johan tipsade om Tony Mårtenssons blogg som han skriver från Kazan i Ryssland. Stackarn, verkar inte ha det så bra som i LHC, fått en hel del skäll tydligen... Men synd är väl egentligen fel ord... Så många miljoner som han tjänar, får han väl tåla lite skäll...
Hittade också Leilas blogg. Hon som lagar mat, ni vet. Sist, men inte minst, så hittade jag Björn Ferrys blogg. (Cissi-sportnörd: han tävlar i skidskytte...) Han är så skön, säger vad han tycker och gör sig inte till. Hoppas att hans blogg blir kul att läsa när säsongen drar i gång, med lite inside information och skitsnack om de andra skidskyttarna.
Ikväll ska vi göra goa räkmackor och kolla på "Ensam mamma söker" och sen får vi se...

0 kommentarer: