onsdag, oktober 15, 2008

My day off

Onsdag igen och jag är ledig. Veckan går himla snabbt när man jobbar två dagar, sedan ledig en, jobbar två dagar till och sedan helg! Planering för imorgon gjorde jag igår, så jag kan koppla bort jobbet helt. Nästan...

Idag har Johan tagit bort sitt gips, men det är ju inte jättemycket att glädjas åt. Helt återställd kommer han inte att bli förän om ett halvår. Så jag kan ju glömma att vårt liv blir som vanligt från och med idag. Fast lite bättre blir det i alla fall:)

På fredag är det redan dags för min första jobbfest. Festkomittén på skolan (ja, det finns faktiskt en sådan) har planerat en kväll med god mat och lite roliga aktiviteter som karaoke och tv-spel. Hur ska det gå med karaoken? Jag som älskar att sjunga, men kanske inte riktigt läge att göra bort sig efter bara två veckor. Kommer nog inte att släppa loss riktigt lika mycket som vi gör när det är karaokedags, Jenny och Cissi!
Temat för kvällen är musik och man ska tydligen klä sig i den stil som tillhör den musik man lyssnade på när man gick på högstadiet. Hmm... Vet inte hur jag ska göra. Ulrika på jobbet och jag funderade ett tag på att klä ut oss som Kriss och Kross, ni vet, kläderna bak och fram, men det slutar nog med att jag går klädd som jag brukar då det vankas fest.


Ok, Elin. Då vet jag att du läser med. Då är ni fyra stycken nu... Alltid kul att folk kommenterar så man vet ifall någon läser.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gums, klart du ska sjunga. skrik ut bara. Vadå ska dom sparka dig eller... =)

Du måste klä ut dig. det är sååå jäkla tråkigt när man har ett tema och ingen klär ut sig. vrid på kläderna och sjung för fasen. Hmm vet inte alls vilka du menar men sen är du några hundra år äldre än mig... ;) nej då.. puss gumman