onsdag, oktober 29, 2008

Freezing cold...

Ja, usch vad kallt det är ute. Termometern stod på 9 grader, men det kändes som 9 minusgrader. Kanske är dags att stoppa undan jeansjackan och ta fram något varmare... Måste verkligen försöka hitta ett par öronmuffar med, helst mörkgröna. Sedan är det bara snö som saknas.

Nyss hemkommen från bibblan där jag träffat Elin och skrivit några omdömen. Inte lättaste saken att skriva omdömen för elever man träffat typ 6 ggr. Hoppas alla (elever, föräldrar och mentorer) har överseende med det.

Ikväll är det dags för "Bonde söker fru" igen. Läste Aftonbladet innan där bonden-Magnus bad om ursäkt för sina uttalanden om kvinnors rumpor, bröst, storlek etc. Han skyllde på nervositet och stress... Yeah, yeah... Ska bli kul i alla fall att se vad som händer ikväll.

Sedan tänkte jag också kolla på "Leila fest" kl 21. Älskar matlagningsprogram. De flesta i alla fall.
Idag har jag haft tre besökare... De tre jag bjudit in att läsa bloggen då det bara var de som brydde sig om att kommentera. Vad trist. Tror jag kanske ska häva blockeringen... Mycket roligare att ha fler läsare ju...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jo men eller hur. Så länge du har läsare så är ju folk i alla fall intresserade av att läsa din blogg. Tänk så i alla fall... Det spelar ingen roll hru man skriver folk orkar inte bry sig om att skriva ändå... Måste fråga, varför jsut gröna öronmuffar? kram