fredag, oktober 17, 2008

Baby spice...

Ja, ikväll är det dags för personalfest, och temat är:

"den stil du hade på högstadiet/den musik som var populär på högstadiet".

Spice girls var ju stora då, så jag tänkte försöka mig på att, på något sätt, likna Baby spice. Men det är svårt, har inga sådana kläder och jag har varken tid eller lust att köpa kläder enbart för detta.

Nu skriver jag, några timmar senare. Klockan är nu snart två... Johan var och hämtade mig nyss och jag är väl lite halvlullig... Har haft det trevligt, men jag kan ju ärligt säga att jag trodde att jag skulle vara hemma senare än detta...


Som outfit hade jag en rosa top, till vilken jag sicksackade några bokstäver på ett svart tyg (babay spice), som jag sedan sydde på. Jag hade till det en svart kjol, lila/rosa tights samt rosa-leopardfärgade stövlar (köpta i Frankrike 2000). Dem tog jag av mig efter ca en kvart. Hemskt osköna!

Ikväll har vi lagat mat, tävlat i olika musiktävlingar samt sjungit karaoke. Jag sjöng "ooah hela natten" och vann min duell. Annars var det väldigt populärt att sjunga, så jag hann inte sjunga mer än en gång.

Nu ska jag gå och lägga mig. Kram och god natt!!!

0 kommentarer: