fredag, oktober 10, 2008

Till Jenny och bebben!

Ja, Jenny, tänk! Om några veckor så är du mamma! Och det är inte bara du ser fram emot det, det kan jag lova... Du är den första i min närhet som får barn, och det är så spännande att snart få se vad som döljer sig innanför kulan du har på "lilla maggen". Kommer nog att bli en bortskämd lite sak med tanke på alla som verkligen ser fram emot detta, då du är först ut... Men, snälla, vänta lite med att låta honom/henne pierca sig, vill ju inte att han/hon ser ut såhär...


Eller?
Massa kramar och pussar till min flitigaste bloggläsare!

1 kommentarer:

Anonym sa...

lite från din flitigaste bloggläsare...tack för inlägget ja nästa fredag e det precis en månad till det datum som är sagt..men hoppas att den lilla kommer innan orkar inte vänta nu...åhh allt kommer bli så spännande..lite kul att jag e först ut oxå..blir ju allas kärleksbarn eller?? nävars..percing ja det kan jag väl vänta med lite då..puss å trevlig helg