lördag, november 01, 2008

Jaha, då sitter jag här igen. En lördag eftermiddag utan planer för kvällen. Är ganska van vid detta laget, men det innebär ju inte att jag njuter av det. FG (före gipset) festade vi jämt. Nej, inte 24/7 men i alla fall varje lördag. Då kunde jag längta lite efter en lugn helg, men nu efter typ 11 vita veckor, börjar jag tröttna. Lördagar var så himla goa. Oftast vaknade jag tidigt, gick och tränade, åt frulle, åkte till stan, åt middag, började göra mig i ordning, fixa drink, lyssna på partymusik, och sedan förfest.
Lyssnar nu på Da Hools's "Meet her at the love parade" (fast här med DJ Aligator) och jag blir helt till mig. Högsta volym och jag blir hög på bara musiken. Så j-la go låt!
Lägger upp lite festbilder, gamla som nya, som ni kan kolla på samtidigt som ni lyssnar på låten. Mycket nöje!












1 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Det går upp och ned det där med fester. För mycket av det goda gör att man tröttnar. För lite gör att man längtar. Det bästa är MELLANMJÖLK. En gång i månaden typ...så ser det ut för mig.