onsdag, november 12, 2008

Överraskning...

Hela onsdagen har gått. Jag har bara pysslat med en sak hela dagen, typ. En överraskning... Vill inte avslöja något här, för den den är till kanske hittat hit, och då är det ju inte längre en överraskning... Så varför ens nämna det? Vet inte...
Jag har hunnit med en sak till idag, vi har gjort Janssons frestelse. Vi var så sugna så vi gjorde 4 portioner. Men nu har vi sagt att vi ska vänta tills det närmar sig jul, förutom de sista två portionerna förstås... Man vill ju inte föräta sig på julmat redan i november. Förra året gjorde jag det - på julskinka. Trodde inte det gick eftersom jag bara älskar julskinka och senap på hårdbröd, men det gick. På julafton åt jag ingen skinka alls. Inte hela världen i och för sig, men julmat hör julen till, man ska bara äta det då tycker jag.
Åh, känner att jag bara snackar skit idag. Sorry. Ska sluta innan jag känner att jag helt ballar ur... Ska se "Halv åtta hos mig" nu och skratta åt Helge Skoogs alla sjuka kommentarer, sedan blir det "Bonde söker fru" och "Oskyldigt dömd". Mycket bra på tv idag...

2 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Janssons frestelse! Guuuuudars så gott!

Kram Anna

Anonym sa...

Go helge! Sjukt rolig :)