tisdag, november 18, 2008

Utmanad av Cissi...

Och så här ser min lista ut:

3 saker jag skäms över:
1. Min kassa karaktär...
2. Att jag till och från är j-ligt slö och har svårt att få tummen ur
3. Att Johan faktiskt skriver finare än vad jag gör...

3 saker jag är stolt över:
1. Mig som person: stark, smart och snäll
2. Att jag är duktig på att sy, trots att jag egentligen inte kan...
3. Mitt sinne för att kunna laga saker, bara jag tänker efter lite

3 saker jag vill göra 2009:
1. Ta min examen
2. Köpa lägenhet/hus
3. Åka på utlandssemester

3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:
1. Familjesemestern till Malmö och Köpenhamn
2. All uppvaktning av elever då jag slutade på min förra skola
3. Partyhelgen i Ekerum fylld av grill, minigolf och vandrande uppför megabacken Magnus...

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
1. Kärlek
2. Vänskap
3. Kaffe

3 personer jag avundas:
1. Marie, som ska göra det hon länge drömt om - göra utlandstjänst inom sjukvården
2. Ulrika som köpt ett superfint hus
3. Jenny och Daniel som fått en bebis

3 personer jag utmanar att göra en likadan lista:
1. Min bloggvän Anna Drott
2. Lovisa, kanske?
3. Jenny, du kan väl göra en i kommentarerna?

Känner typ inga som bloggar, och vet inte vad det är för folk som läser min...

0 kommentarer: