måndag, november 17, 2008

Cold as ice...

Måndag, jobbiga måndag... Inte skoj att vakna och veta att en riktigt jobbig förmiddag väntar. Men med en sådan hektisk förmiddag så går dagen jättesnabbt. Skönt det. Idag var jag hemma tidigt, strax efter tre, och vi har hunnit med att både handla samt göra ett storkok med chiligryta. Skulle egentligen ha gjort en stor sats linsgryta med, men jag glömde, som vanligt, att handla alla ingredienser. Får bli en annan dag...

Vad kallt det har varit idag! Gick omkring på skolan och huttrade hela förmiddagen. 16 grader hade vi inomhus. Helt sjukt kallt. I morgon ska jag ta på mig ännu mer kläder, så jag kommer väl se ut som en vandrande Michelingubbe...

I morgon och på onsdag ska vi vara hundvakt. Ska bli jättekul. I affären idag köpte vi något som Minus kan leka med dessa dessa dagar. En amerikansk fotboll i tyg med en "tutgrej" i. Hoppas han gillar det, men han brukar väl inte vara så kräsen...

Jenny! Vad kul att höra att du är tillbaka! Jag förstår att det dröjer ett tag, men både Johan och jag längtar tills den dagen, då du åter ska festa, kommer. Hoppas att allt är bra med er alla tre. Längtar tills jag får se det lilla underverket.

Bilden är tagen från Cissis blogg, men jag har hennes tillåtelse. Hoppas det är ok med dig med Jenny, men det tror jag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjena bruden....

Minus kommer hjula in av glädje. Han ligger och och suckar här i mitt knä nu för at visa hur trött han är på mig. Jag har utmanat dig på blogg kom igen lägg ut dig här..:)

Pussen

Anonym sa...

klart ni får lägga in bilder på min lilla ögonsten..henne är jag så stolt över en sak jag har gjort bra i mitt liv. det e bara att ringa när ni vill träffa min lilla..kram