onsdag, november 26, 2008

Joline, Joline, Joline, Joliiine...

Åh, idag har jag äntligen fått träffa Jenny och Daniels bebis. Så fin hon var! Hon hade enligt Jenny växt till sig lite, men hon var fortfarande väldigt liten.

Johan och jag hade köpt med oss lite fika, så medan Jenny gjorde i ordning te fick jag jag hålla Joline. Jag har nog inte hållt i en bebis sedan 1995, så det var lite pirrigt innan. Allt började bra, men sedan kom monsterhickan så då blev hon lite kinkig... Joline fick gå till mamma igen. Vi fikade och pratade om lite allt möjligt; att skaffa barn, själva födseln och festsug.
(Kommentar till bilden:
  • Ja, det är min bh som syns igenom, men det är bara på grund av blixten, jag har alltså inte gått omkring så i skolan. Det skulle se ut det... Tack för blusen förresten mamma!
  • Håret ser väldigt flôtigt ut, och tyvärr är det det med... Glömde av att duscha igår, och märkte i morse, vilket var på tok försent, att jag skulle behöva duscha, men det hanns inte med...
  • Ja, Joline ser lite chockad ut. Kanske beror det på att hon fick ett stort bröst intryckt i ansiktet, men som inte var ämnat att få mat genom... Svårt att hålla bebisar ordentligt, känns det som, när man är så välutrustad...)

1 kommentarer:

Anonym sa...

ja visst blir man lite arg när man får sån där tok hicka..
men hon gilla läget att sitta hos dig..hade du haft lite mjölk oxå så hade hon älskat dig mitt lilla matvrak som hon är..precis som mamma.
kul att ni kom:)
puss