söndag, november 16, 2008

Det var kul igår. Johan, Danne och jag satt här hemma och drack lite och spelade spel, lyssnade på musik och såg på "Dansbandskampen". Vid halv tolv drog vi in till stan och gick in på Harrys. Där träffade vi sedan Malin, Elin, Malin och Cissi. Vid halv två, tror jag, åkte vi hem. Johans hälsena är inte van vid så mycket dansande, så den sa ifrån och då tog vi taxi hem. Jag, Malin och Johan dansade som bara den nere på BK. Inte så mycket folk, men då desto mer plats för oss att dansa... Här är några bilder från gårdagen:





Idag har jag väl mått som jag förtjänar... Nu börjar det ordna upp sig. Och snart ska vi äta lite kvällsmat och se "Ensam mamma söker". Kommer nog att somna tidigt, känns det som. Imorgon är det jobb igen, och nästa helg ska jag till Borås och fira Andreas som fyller 30.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja bruden... Ja gick med hem direkt efter er. Hmm utgång känns sådär nu för tiden tråkigt nog. Min kamera är borta.. :(
Jag åker för bi Borås i morgon för jag ska till ULLARED!!! Jippi jippi jippi. Pussen

Anonym sa...

tjena bruden!!
nu e jag tillbaka igen har varit dålig på att kommentera på sista tiden..har varit lite mycket.
låter som ni ahde det skoj i helgen. kommer nog ta ett tag innan jag kan vara med å parta..den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.
kram