måndag, november 03, 2008

Första dagen på jobbet efter en längre ledighet är alltid jobbig. Vet faktiskt inte vad jag svamlat om vissa delar av lektionerna. Kom på mig själv med att inte veta vad jag pratade om... Skyllde på trötthet. Ska nog ta och repetera det jag skulle gå igenom idag vid nästa lektionstillfälle, för säkerhets skull. Kan bara föreställa mig hur det låter hemma hos eleverna ikväll: "Fröken var helkonstig idag, vet inte vad hon snackade om...", eller något liknande. Ja, ja, man kan inte vara på topp alltid.

Efter jobbet åkte vi ut till Johans föräldrar (ja, idag igen!). Där passade Johan på att posa lite som skitskyfflare. Kanske något för framtiden, älskling?

Ikväll ska jag se "Livet i Fagervik", och sedan svenska versionen av "Mannen som talar med hundar".


2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA! Gjorde det samma idag:) svamlade om berlin och tysklands historia...

Anonym sa...

inte mitt ämne direkt... ahhahah