tisdag, november 04, 2008

Valvaka och min nya idol...

Då är det äntligen dags för presidentval i USA. Det är på tiden! Tvivlar på att det blir en megaförändring på en gång, men jag hoppas att de lyckas reda ut några av alla deras problem, och övriga världens som blivit indragna i deras drama... Orkar nog inte hålla mig vaken i natt, men väntar med spänning på resultatet. Hoppas och tror att Barack Obama vinner.

Imorgon är det onsdag igen och jag är ledig. På kvällen ska jag till Friskis&svettis för information om att bli värd. Övriga dagen ska jag börja kolla upp hur jag ska göra med min examen, men först av allt så ska jag ta sovmorgon. Ska bli så härligt!!!

Min nya idol är... Helge Skoog. Han är helt fantastisk som bakgrundsröst till "Halv åtta hos mig". Knivskarpa halvelaka kommentarer som får en att både skämmas lite av hans ärlighet (för så får man ju egentligen inte säga...) och samtidigt skratta högt. Vet inte om det är han som skriver manus, men han är min favorit just nu.

Är så himla sugen på skräpmat! Om jag fick bestämma skulle jag vilja ha en McFeast eller en Quarter pounder cheese och en jordgubbsshake. Mmm... Men jag ska inte!




1 kommentarer:

Marcus sa...

OBAMA! man blir tårögd efter alla inskränkta jubel idoter i vitahuset.. bara hoppas att kongressen blir bättre oxå!