torsdag, januari 29, 2009

Träning...

Kanske ska ta och lätta upp stämningen lite. Blev först lite irriterad stämning (bergsrondellen), sedan lite filosofisk (självkritik)... För att lätta upp stämningen kan jag ju alltid prata lite träning. Har ju bestämt mig för att inte träna innan på lördag, men har via Ullis (jag frågade Ulrika om det var ok om jag kallade henne det... Egentligen hade jag velat kalla henne typ ÖllAs alltså byta ut hennes vokaler till ÖA=överambitiös, då hon ibland kan bli lite ÖA...;) Kram Ullis, du vet att jag inte är helt seriös... Bara lite...) fått tipset om sidan http://www.funbeat.se/ En sida där man kan föra träningsdagbok och tävla i antal motionsminuter mot kompisar. Ska bli medlem nu. Bli med du med, så kan vi tävla!

Imorgon är det vägning igen. Tror det kommer gå bra. Imorgonbitti vet jag... För in resultatet när jag har tid här till höger i tabellen "Tappat och ej saknat".

Nej, nu ska jag inte skriva mer. Ikväll ska jag se "Big medicine" på tv4+. Älskar sådana serier...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Usch jag mår så dåligt av att du är såå duktig på att träna. Men som Kalle och jag kommit fram till (Även Kalle är hur duktig som helst och joggar som ett svin) att nu när jag kräkts varje dag lär jag ju inte bli tjockare än innan så det kanske går plus minus noll med er träning..=)
Pussen