söndag, januari 18, 2009

Sega söndag...

Åh, vad denna dag har gått långsamt! Ska väl inte klaga, det är skönt att vara ledig, men nu känner jag att jag vill tillbaka till jobbet och få lite rutiner. Blir så seg när jag bara är hemma. Särskilt så länge som jag varit hemma nu. Har ju inte kommit igång riktigt efter jullovet än.

Idag har det varit massor av sport på tv. Skidskytte, handboll, bandy och utförsåkning. Skidskytte är just nu det roligaste. Så spännande, och det kan se klart ut vem som ska vinna, men då bommar han/hon och tävlingen ändras på en gång. Denna vecka är det tävling på höghöjd torsdag till söndag i Antholz. Ska bli kul att se vilka som pallar höjden.

Nä, nu blir det väl dusch, sedan Aidan Chambers-boken som ska vara utläst till torsdag, och sedan sovdags. Om sömntåget kommer och hämtar mig vill säga...

0 kommentarer: