fredag, januari 16, 2009

Tjo och tjim...


Blev lite deppigt här märkte jag... Måste göra något åt det. Här är lite rapportering från min fredagskväll:


Nu har jag kollat på "Let's dance". Älskar det programmet. Skulle gärna vilja vara med själv, men tyvärr (hm...) är jag ingen kändis, och det är lite sent påkommet att kunna vara med som proffsdansare. Eller?


Bäst ikväll var Laila Bagge, men gillade även Magnus Samuelsson (för att han är så stor och stark, och han kan ju dansa ganska bra i alla fall). Att Kitty fick mindre poäng än Carl-Jan var väl LITE orättvist, även fast jag gillar Carl-Jan mer. Men hon, Kitty, tjôtar ju så förbaskat mycket, så jag hoppas att hon åker ut. Vi får se om en halvtimme...


Imorgon ska jag träna. Ska bli skönt. Har ätit massa godis och lite chips, eller "chippe" som vi kallar det hemma hos oss..., ikväll, så det känns bra att veta att man kanske kan träna bort lite av det imorgon. Blir det fint väder skulle jag vilja åka lite skridskor med. Vi får se om det hinns med.


Skulle vägt mig idag, men då jag inte var på jobbet uteblev vägningen. I stället kör jag vägning på måndag. För er som undrar...

0 kommentarer: