onsdag, januari 28, 2009

Kiwifrulle...

Helt slut under träningen idag. Kanske ska man äta lite mer än bara en kiwi innan man går och kör slut på sig? Kände mig svimfärdig ett tag, men jag stod ut, och nu känns det fantastiskt bra! Det var mycket folk och tränade idag, kanske ska gå lite tidigare nästa vecka. Trist att behöva stå och vänta på vissa maskiner...

I eftermiddag har vi flera ärenden att uträtta. Ska passa på nu innan alla slutar jobba och det blir mycket trafik. Hatar bilköer! Och ombyggnationen i Bergsrondellen underlättar ju inte precis... Men, men, det är ju bara drygt 8 månader kvar tills den är klar... Vilken tid det tar, och aldrig ser jag någon arbeta där heller. Konstigt det där...

3 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Jag har också tränat idag. Jisses vad duktiga vi är :-)

Vet du vad min brorsa tar i "lårdödaren"?
250 kg!!!
That´s sick!!
Blir det vårt slutmål tro?!?

Sara sa...

Jag har oxå tränat idag, vad vi är duktiga!!!! Vägde mig idag oxå!!! Det var positivt. Kan berätta mer i morrn, ses då!

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Haha, Bergsrondellen sucks! Jag sa det där du skrev till en byggkille en gång - att rondellen aldrig blir klar! Då svarade han mig:

-Hur snabbt tror du det går att bygga en rondell med flera på och avfarter + cykel och gångbanor under.

Ja, det vet väl inte jag svarade jag. Men borde man inte sätta in en arsenal av manskap då det är vår kanske mest trafikerade rondell? Eller stänga av fanskapet så de kan jobba i fred. Då går det kanske snabbare?

Kram och bra jobbat med träningen! Ät mer innan nästa gång bara ;)