måndag, januari 19, 2009

Missade tåget...

Missade sömntåget igår... Väntade och väntade, men det dök inte upp innan halv fyra. Var skapligt trött imorse, men då jag såg fram emot att få komma tillbaka till jobbet gick det ganska smidigt ändå. Detta betyder väl att det kommer bli en tidig kväll ikväll. Känner mig redan astrött... Kanske vilar ögonen en liten stund...


Idag har vi haft vinterfriluftsdag och jag har åkt skridskor. Bilden här till höger visar vilket ess jag är på skriller. Eller inte... Sanningen är den att jag står helt stilla och lyfter på ena benet, och precis då tar Ulrika bilden. Ulrika däremot var riktigt vass på att åka, och tvingade mig runt, varv efter varv, på isen vid Stångebrofältet, fast jag hade ont i fötterna. Din lilla sadist...;)
Efter skridskoåkningen tränade jag. Imorgon blir det sent i skolan, så då kommer jag inte orka träna. Lika bra att klara av det idag. Även idag var en bra dag att träna, inte alls mycket folk vid tre hugget. Bra att veta till nästa måndag.




4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag kanske skulle ha blivit PT istället!? Vad duktig du var som gick till gymmet. Själv har jag kämpat med Melindas Abstract. Ses i morgon!

Linköpingsfröken sa...

Hmm.....vi kanske ska köra på måndagar också?!?

Vad duktig du var som tränade idag. Själv var jag genomfrusen och la mig i ett varmt bad med Chambersboken.
Men SKA träna den här veckan (hemma på crosstrainern räknar jag inte)
Ses imorrn!

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Ser fantastiskt stabilt ut! :)

Kram!

Sara sa...

Halloj halloj!

Kul att läsa din blogg.
/Sara