söndag, januari 04, 2009

13 minusgrader!


Usch vad kallt det är ute i dag! -13 står det på termometern, men inget ont som inte har något gott med sig: har länge varit sugen på att åka skridskor, och idag borde det väl gå, men inte så kul att åka själv. Johans hälsena är ju inte helt hundra ännu, så det vore ju dumt att riskera. Får se hur jag gör. kanske vill han vara publik när jag gör mina snygga piruetter på mina vita skriller?


Nä, istället får jag väl städa. Kan vara skönt att allt är i ordning när skolan börjar på onsdag. Ska tjuvstarta skolan redan imorgon genom att åka ut och planera i några timmar. Kan vara skönt att ha första veckan planerad så man slipper panikångesten på kvällarna...

Ska nog åka och köpa en våg idag med. Har inte haft en våg på evigheter, kanske därför man ser ut som man gör idag med... Ska väl inte väga mig varje dag, men i alla fall en gång i veckan. Ska nog börja på onsdag när skolan börjar, samt då rutinerna är tillbaka. Är laddad upp till tänderna!

0 kommentarer: