lördag, januari 17, 2009

Loser...

Idag har jag varit och tränat. Ska nog fortsätta göra det på lördagar, för det var inte alls mycket folk där då. Under tiden jag var där var min älskade Johan och köpte en våg, så nu kan vi börja väga oss hemma. Lite meckigt att gå til skolsköterskan för det, för helst vill man ju väga sig direkt på morgonen innan frukost. Väger jag mig i skolan måste jag ju ta med och äta frukost på skolan. Men nu är det slut med det! Vägde 2,1 kilo mindre än vad jag gjorde 7/1 på skolsköterskans våg. Fast det kan skilja lite så väljer jag ändå att tro på min nya våg (...) och ändrar min ticker till att jag gått ner 2 kilo. Så det så! I fortsättningen väger jag mig bara på vår nya våg här hemma.




Angående gårdagkvällens inlägg om att Kitty kunde åka ut ut "Let's dance", så är jag lika nöjd med att Linda Haglund åkte ur. Tyckte inte hon var särksilt underhållande, och hennes partner var ju KONSTIG (med versaler, och då menar jag riktigt konstig...). Nästa vecka är det säkert någon ny jag stör mig på som jag vill ska åka ut, om jag känner mig själv rätt...

2 kommentarer:

Unknown sa...

För bövelen Anna-Karin, nu får jag ju dåligt samvete för att jag inte tränade idag...
Men det kanske var lika bra att inte göra det ändå med tanke på att jag har blivit superförkyld och har en huvudvärk som inte släpper....(bara jag inte får flunsan!!!!).
På tisdag kör vi järnet på gymmet!

Grattis till minus 2 kg!!

Trevlig lördag!

Kram

Anonym sa...

götttt, kämpa på
jag kör boxning på tisdagar nu! jag ska kolla om du är där då!