fredag, januari 09, 2009

Kick off!


Hej och hå! Ikväll är det kick off med jobbet hemma hos Sandra. Ska bli kul, men trist att Ulrika är sjuk även denna personalfest:( Nästa gång kanske...

Igår var jag inte och tränade på Friskis, men min PT (personal trainer) Johan höll i gång mig här hemma. Var så slut efteråt att jag nästan inte ens orkade sträcka upp handen till att korrigera duschmunstycket! Kändes nästan som det gör ibland när armen domnat bort och man försöker lyfta armen med hela kroppen, men inget händer. Så nog fick jag träning igår!

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet. Sitter och skriver en sammanfattning på det viktigaste att veta om subsatntiv i plural i engelskan. Regelbundna som oregelbundna. Vill vara så tydlig som möjligt, men ibland är det svårt... Får se hur det tas emot på måndag...

När Johan kommer hem från träningen ska vi åka och handla. Efter det ska jag väl fixa iordning mig inför kvällen, och vid halv sju bär det av. Återkommer imorgon med lite bilder.

0 kommentarer: