måndag, januari 26, 2009

Drömtårta...

Nu ska jag ta och baka. Min fikavecka på jobbet, så jag ska ta och slänga ihop en drömtårta tänkte jag. Jag ska ju inte äta något själv, men får väl bjuda de andra på något gott i alla fall. Neeej! Nu insåg jag att man måste ha bakplåtspapper för att göra tårtan... Skit också, orkar inte åka och handla! Får väl bli kärleksmums, min specialité istället. Det enda jag kan lyckas med. Eller kan man kanske prova att använda aluminiumfolie???

Efter jobbet åkte Sabine och jag och tränade. Det var ganska mycket folk idag, och helt fullt på alla konditionsmaskinerna när vi var klara, så vi struntade i det denna gången. Ska träna på onsdag igen, så då ska jag köra tills blodsmaken känns... Kör nog inte jättehårt egentligen, är bara så sjukt otränad, men inte länge till!

På vägen till träningen såg vi en stackars hund ensam ute i regnet. Såg så himla olycklig ut och utan en ägare i sikte. Stackarn'. Hade den varit kvar när jag kom tillbaka efter träningen hade den fått följa med mig! Fattar inte hur hemska folk kan vara mot sina djur. Fy skäms!

0 kommentarer: