fredag, december 31, 2010

Gott nytt...

Härmed vill jag önska alla ett GOTT NYTT ÅR! Vill inte stressa med sms senare under dagen, kvällen och natten, för jag lär ha fullt upp... Så bli inte ledsna om jag inte svarar om ni skulle skicka till mig. Eller strunta helt enkelt i att skicka till mig:D

Hinner (läs: orkar) inte med någon längre sammanfattning av 2010, men något kort ska jag väl hinna med. Året som gått har varit en bergochdalbana. Jag har varit så lycklig (två graviditeter) och så himla ledsen (missfall). Jag har fått må bra, men också mått förjävla dåligt (fyra månaders långt illamående). Jag har jobbat en hel del, fyra olika arbetsplatser, och njutit av att inte tvingas lida av baksmälla mer än max två ggr. Jag har kommit mina vänner närmre, och längre ifrån mina "fiender".

Nästa år ska bli hur spännande som helst. I mars är det dags att föda. Är just nu jättelugn inför det, hoppas att inget ändrar på det... Sedan ska jag njuta av att vara mammaledig fram till 2012.
Vid elva ska vi vara i Vikingstad så nu ska allt "bara" packas och sedan jag ska njuta av en go frukost i lugn och ro.

1 kommentarer:

Karin sa...

God fortsättning, hann dock inte läsa detta innan jag skickade mitt sms ;), men nu förstår jag varför jag inte fått nåt svar, haha.
Låter ändå som de positiva överväger det negativa under förra året:)
Slår en signal nästa vecka när jag har tråkigt på jobbet...Kram