lördag, december 11, 2010

Minusmys...

Bara en vecka kvar nu. Ska bli så underbart att få vara lite ledig. Jag har mått ganska dåligt hela veckan, kanske ett tecken på att jag verkligen behöver vara ledig och bara ta det lugnt. I can't wait... På tisdag ska jag på utredning angående min värk i händer och fingrar. Undrar vad de kan göra?

Igårkväll var vi ute hos Cissi och Kalle. Vi åt tacos (såklart, det var ju fredag) och planerade nyårsfesten som vi ska hålla i där ute. Menyn är nu klar samt bordsplacering. I mellandagarna ska vi handla och sedan förbereda så mycket som möjlgt så att vi slipper laga mat hela långa nyårsafton. Vi är nöjda med vad vi kommit fram till. Hoppas alla andra blir det med!

När vi åkte hem vid 22 igår så tog vi med Minus. Så himla mysigt. Han verkar dock inte ha stortrivts jämte mig inatt för imorse sov han ute i soffan. I don't blame him... Vem vill sova jämte en jätte som bara vrider och vänder på sig hela natten?

I skrivande stund så bakar jag bröd. Känns som om jag gör det varje lördag. Ska nog hitta en annan dag till det, trist att alltid lägga lördagarna till det. Men gott blir det!

Nej, nu ska jag lägga mig i soffan jämte Minus, och snart börjar skidskyttet. Johan borde väl med komma hem från jobbet snart. Då blir det nybakta frallor och kaffe. Mums!

1 kommentarer:

Malin sa...

SPÄNNANDE! Kommer menyn förbli hemlig eller..? Ska jag ha med mig matlåda just in case, kräsmagad du vet hehehe. Vem får jag sitta med, inte ngn "utböling" som jag inte känner så väl va? ;) ååå jag vill att nyår ska vara nuuuu!