söndag, december 26, 2010

Bussa till Borås...

Julen är nu förbi. Snart väntar min födelsedag (jippie...) och sedan nyår. Eftersom vi bestämde oss för att inte åka till Borås i jul pga vädret, så åker jag istället imorgon. Johan jobbar så jag tar bussen, och det gör jag så gärna så. Ogillar att åka bil i detta väder, man känner sig så himla liten. Vill fortfarande helst inte ge mig ut på långresor i den osäkra vintertrafiken, men men...

Vi var en sväng på Ikano idag. Jag köpte en kjol annars kikade vi bara runt lite. Det känns iaf som om jag inte behöver något mer nu i klädesväg. Känner mig nöjd med det jag har, och jag ska ju bara ha mammakläderna i 10 veckor till, sedan blir jag mitt vanliga jag... Fatta, 10 veckor! Medan Johan går och längtar till jag ska föda, så är jag ganska nöjd med att det är ett tag kvar. Mår toppen nu, och vill faktiskt njuta av att vara tillåtet tjock ett tag till. "Det enda" som saknas nu är saker till bebisen; stora saker som bilstol och skötbord, samt lite småplock som kläder och "skötselsaker".

3 kommentarer:

Sara sa...

Om ni är intresserade av ett "skötskåp" Brios Vegga så har vi ett, det har varit superbra men nu har vi ju flyttat så vi ska ha ett annat. Hör av dig isf

Karin sa...

Tycker absolut att du ska njuta av att vara gravid. Det är ju inte så många gånger i livet man vara med om nåt så underbart! kan däremot tänka mig in i Johans sits...
Kramkram

Anonym sa...

Det bästa är att man går ner alla kilona och sen går man ner asmycket när man ammar! kan äta allt som jag vill :) ät och njut av allt gott!