onsdag, december 15, 2010

Snart så...

Nu är det bara en vecka tills jag har JULLOV!!! Torsdag och fredag, a.k.a helvetesfredag, kvar, sedan lite glid måndag och tisdag, och sedan avslutning på onsdag morgon. Längtar sååå! När jag slutat på onsdag ska jag åka hem så fort jag kan (läs: får för min chef) för att klippa mig och sedan fika med underbaraste Sabine och Ulrika. Ska bli kul att ses BARA vi tre. Det är alltså stängt för inbjudan av fler personer... Se där Cissi, var snabb jag var med att tacka nej till redan icke inbjudna personer:D Haha, nej men man lär sig. Till nästa gång vet vi att man aldrig kan vara för övertydlig...

Idag gick jag förbi stan efter jobbet för att kolla på skenor till mina händer, vilket var det som läkaren rekommenderade igår. Varför undrar jag. Skenorna höll ju bara handlederna raka, det är ju fingrarna som är det stora problemet. Äsch, fixar något egensnickrat istället. Blir nog bäst. Läkaren var förövrigt den okänslige djävulen som konstaterade vårt missfall i april. Han är det bannemäj något fel på. Igår sa han något i stil med: ja, med detta är det ingen fara, men det kan ju alltid hända andra saker, och flinar (läs med ordentlig fransksvensk accent). Weirdooo... Noll förtroende för honom. Hur som helst, känns ganska ok i händerna nu. Jag har bara lite ont några timmar på morgonen. Blir det inte värre överlever jag;)

2 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Jag tycker du ska ta blyertspennor och liksom tejpa fast vid varje finger.
Vem vet - det kanske hjälper OCH blir värsta modegrejen :-)

Anna-Karin sa...

Mm... Bra idé. Ska vässa pennorna sylvassa med... Undrar hur det går när jag ska på toaletten på natten???