lördag, december 18, 2010

Panik...

Min klänning har ännu inte kommit, men igår eftermiddag fick jag et mejl från 4mom.se där de sa att de mottagit min retur och skulle behandla den så snart som möjligt. MEN, jag har ju aldrig fått någon klänning!!! Svårt att returnera då! Skickade snabbt ett mejl till dem, men de har helstängt fram till måndag klockan 11, men då ska jag bannemäj ringa och höra vad som händer. I morse fick jag ännu ett mjel från dem där de meddelar att butiken upphör och erbjuder 30% på allt. När jag då går in och tänker att jag kanske kan få 30% på "min" klänning, så är den slut. Så jävla typiskt! Vad gör jag nu? Jag har INGET att ha på mig på jul och nyår. Var köper jag en snygg mammaklänning? Snälla hjälp mig!

2 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Shit vad struligt. Synd...

Iallafall - kommer du ihåg klänningen jag köpte på HM förra året som jag skulle ha på nyår? Typ svarrt/vitmönstrad.. Om du vill får du jättegärna låna den :-).
Skitsnygg med leggings eller strumpyxor till.
Kram

Karin sa...

Har du kollat på Vero Moda, jag vet att de börjat med mammakläder...