tisdag, december 28, 2010

29...

"Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Anna-Karins födelsedag. Hurra, hurra, hurra..." Jepps, idag blir jag 29. Känns som vanligt, men när man fyller så sent som jag så har jag mentalt hunnit förbereda mig då mina kompisar redan hunnit bli 29. Karin, som också är 81:a fyller ju "20+" om en månad. Grattis i förskott!;) Hade sett fram emot en vild 30-årsfest, men i mitt tillstånd så blir ingenting särskilt vilt... Får satsa på min fest om ett år istället!

Idag ska pappa och jag ner till Barnvagnscentralen och kolla in deras rea. Sedan ska vi handla lite bröd och bakelser, och i eftermiddag ska jag träffa fina Marie och fika. Kanske blir det en träff med Therese med. Hoppas, hoppas!

Nej, nu ska jag svida om till vintermundering, 15 minusgrader här!

2 kommentarer:

Karin sa...

Hahaha....det blir nog ingen vild 30 års-fest ens i mitt "vanliga" tillstånd. Någon på jobbet har ju planerat in kick-off med övernattning till på lördagen:( Grattis igen, hoppas du sett mitt sms. Kramkram

Anna J sa...

Stort Grattis AK!