onsdag, december 22, 2010

Jaaa...

Mina problem är lösta! Hittade en skitsnygg klänning på Gina Tricot (tänk på uttalet Cissi...) som blir min nyårsblåsa. Jag köpte även 1 meter svart muddväv som fick bli dagens avslutningsklänning. Till muddväven hade jag en grön bolero. Tycker jag var riktigt fin själv faktiskt... Älskar min mage just nu!

Har nyss varit och fikat med Sabine. Snällaste, raraste Sabine gav mig en julklapp; egengjort godis, glögg och Mama-tidningar. Tusen tack finaste du! Fick även en liten gosstund med Ville. Han är så himla underbar!

Nu är jag hemma, jag har jullov och ska strax starta ett storkok. Imorgon blir det glukosbelastningstest på Kvinnohälsan, tvätt och ännu mer bak, stök och städ. Sedan är det jul, och vi håller tummarna för att vädret ska bli tillräckligt bra för att vi ska kunna åka ner till mammi och pappi på julafton. Just nu ser det ganska mörkt ut, men vi hoppas att det ordnar sig.

1 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Sååå kul det var att ses för en fika. Jag blir alltid så glad när vi har träffats.Synd att tiden rann förbi alldeles för fort (som vanligt) och att Ville var så trött på slutet.
Men vi kommer och hälsar på i mellandagarna. Johan måste ju få träffa sin idol också, eller hur?! :-)
Lägg dig nu och mys i soffan med tidningar, glögg och godis,

Massor av kramar!