söndag, december 19, 2010

Jullov...

Sista skolveckan närmar sig. Eller, vecka och vecka, det handlar om några fjuttiga dagar. Imorgon har jag två lektioner, sedan ska vår klass gå ut och äta och sedan bowla. På tisdag har jag tre lektioner, de sista detta året, och på onsdag är det avslutning. Sedan har jag 15 dagar ledigt! Under dessa 15 lediga dagar ska jag:

-slöa och njuta av ledigheten
-städa på vinden
-rensa garderober
-storstäda lägenheten
-fira jul i Borå och i Lkpg
-anordna nyår och fixa allt som hör där till

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag ska tänka på dig när jag börjar min ledighet redan i morgon kl 16.30;) Sen är ju definitionen av ledighet en tolkningsfråga. Börjar tisdagen med storstädning hemma...
Kram på dig

Anna-Karin sa...

Gör så... Jag håller med, ledig lär jag knappast vara...