torsdag, december 30, 2010

Nattspring...

Usch, vilken natt! Har nog sprungit på toaletten 7 ggr för att jag varit jättekissnödig. När jag väl är där så kommer några droppar. Anar att det är den lill* i magen som skojar med mig... Uppskattar det inte! Hur får man bebisen att sluta med sådana dumheter???

Igår var Cissi, Johan och jag och handlade. Blev en hel del, men nu är vi redo att sätta igång med matlagandet. Idag ska jag göra pajer. Cissi fixar lite hos sig idag med, och imorgon fixas resten. Klockan 11 börjar nyårsbestyren. Hoppas våra gäster blir nöjda!

Vi lånade med Minus hem igår med. Så himla mysigt! Som vanligt så sover han... Men när jag börjar laga mat om en stund så lär han vakna till...

2 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

haha, vänta du tills det börjar närma sig på riktigt - då har du en som lever rock´n roll i magen på nätterna :-)

Hoppas ni får en härlig nyårsafton,

kram

Anna-Karin sa...

Låter ju kul... Not! Önskar er detsamma! Stor kram på er!