lördag, december 04, 2010

Calzone my friend...

Det är lördag kväll och jag sitter själv i Johans brors lägenhet. Jag har fått låna den då det pågår poker-/fotbollskväll hemma hos oss. Det är jag mycket tacksam för. Jag har varit här i ca 3 timmar, och jag har vilat ögonen i två av dem. Gud så skönt! Om en liten stund ska jag beställa pizza från andra sidan gatan. Det ska bli en Calzone som jag längtat efter hela veckan. Mums!

Eftersom jag hör till den gruppen som inte ser på varken Dansbandskampen eller sSå mycket bättre så ska jag ikväll se film. Danne har flera filmer, frågan är vilken jag ska börja med. Hoppas, hoppas att jag orkar se klart minst en... När killarna drar hemifrån oss är det bara för mig att ta mitt pick och pack och köra lugnt och försiktigt hemåt. Kan väl tänka mig att det blir vid 12, så en film måste jag ju hinna med!

Nä, om jag skulle ta och beställa den där pizzan...

0 kommentarer: